neděle 14. dubna 2013

Sprchový olej NIVEA nature oil (for dry skin)

Tento sprchový olej, jsem koupila své mamce k narozeninám. Hned jak jsem jí ho koupila,  se nemohla jsem dočkat až jí ho dám, abych ho mohla vyzkoušet, haha :DD A netěšila jsme se zbytečně! Na obalu píší, že obsajuhe 55% olejů. Doopravdy vypadá, jako by v něm byl pouze olej. Prostě to není, jako když přelejete z jedné strany obalu do druhé sprchový gel, olej je velmi znát. Má poměrně příjemnou vůni, ale rozhodně to není to co by vás na něm upoutalo. Když jsem se sním sprchovala, vytvořil krásnou bohatou pěnu, jakou jsem, protože to je olejovitý výrobek vážně nečekala :) Na pokožce je úžasně jemný, hend jsme si ho oblíbila. Mohu ho doporučit. Kůže je po něm doopravdy krásně vláčná, jemná a hezky zdravě se leskne. A to mám suchou kůži. Oleje na vlasy, nehty, tělo, pleť a další jsou teď velkým hitem. Tak proč nezkusit i tento?:)
Cena: Kupovala jsem ho za 89kč, ale viděla jsem ho třeba i za 96. Myslím si, že do 100Kč, se ale určitě vejdete.
Kde? drogerie dm
Hodnocení: 5/5


Máte nějaké zkušenosti se sprchovými oleji? Nebo jste vyzkoušeli přímo tento? Jak vám vyhovoval? Určitě napište do komentářů, rády nějaké jiné poznáme :))  Pavlína H

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)