neděle 14. dubna 2013

Můj den (My day)

Ahoj,
dnešní den byl poněkud zvláštní. Byla jsem na masáži (resp. tedy na sportovní rekondiční masáži a na masáži pomocí Dornovi a Breussovi metody). Musím říct, že to byl vážně skvělý zážitek. Při masáži mi byla také dána baňka na záda, což bylo v pohodě, jenže teď mám obrovský flek uprostřed zad. Na masáži mi bylo sděleno, že by měl tak do 2-3 dnů zmizet, tak snad. :)
Po masáži jsem si s mamkou zašla do OVOCNÉHO SVĚTOZORU (cukrárny), kde jsme si daly každá pohár OKOLAHAMA (meruňky, banány, karamel, oříšky- posyp).. Pohár byl moc výborný a stál asi 57,- kč.:)
A nakonec cestou zpátky jsme narazily na knihkupectví, kde jsem si koupila knížku, kterou jsem si už dlouho přála. Knížka se jmenuje Vrcholy a údolí (od Spencer Johnson). Od Johnsona jsem četla už jednu knížku, která mě moc zaujala a tak jsem se rozhodla koupit další. Už se moc těším, až si ji přečtu a napíši o ní recenzi k nám na blog. :)



Klara K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)