sobota 13. dubna 2013

Schwarzkopf Gliss Kur - HAIR/ULTIMATE REPAIR

Tohodle broučka jsem si nedávno koupila. Je to kúra ve spreji pro regeneraci + lesk s 3. násobnou koncentrací komplexu tekutého keratinu. Měl by odstranit až extrémní poškození vlasu uvnitř i navenek.  Použila jsem ho zatím párkrát. Já problém s roztřepenými konečky nemám, ale řekla jsem si, že to bude skvělá výživa, když mám dlouhé vlasy. Sprej do vlasů nanáším po umytí šamponem a kondicionerem (popřípadě maskou). Sprej před použitím řádně protřepu. Nastříkám do konečků ze vzdálenosti cca 5cm. Na vlasy ho nanáším od konečků dál asi 10cm. Vlasy jsou po něm krásně jemné. nejsou rozlítané a doopravdy si myslím, že proti třepení pomáhá, i když nůžky jsou někdy nevyhnutelné. Já jsem si dnes například konečky stříhala, bylo to dlouhé rozhodování :D Nechávám si totiž vlasy narůstat, abych je měla trochu delší, tak mě každý cm pryč děsí. naštěstí moje šikovná mamka, dokáže vzít i půl cm :) Ale to jsem opět pěkně odbočila od tématu. Prostě abych to shrnula. Vyhovuje mi, hezky voní, má příjemně osvěžující a jemnou koncentraci. Líbí se mi i jeho malé, drobné balení. :D 

Cena: Omlouvám se, cenou si nejsem úplně jistá, 
kupovala jsem ho totiž na akci. :DD Platila jsem 89kč
KDE? drogerie dm
Hodnocení: 5/5


Před protřepáním
Po protřepání

 Máte tuto kúru ve spreji někdo doma? Jste s ní spokojeni? Používáte nějakou jinou kúru? Jakou? Podělte se do komentářů:)                      
  Pavlína H


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)