úterý 7. května 2013

GARNIER ESSENTIALS SENSITIVE ZKLIDŇUJÍCÍ ODLIČOVAČ 2v1- RECENZE

Tento odličovač jsem si koupila asi před měsícem. Vybrala jsem si ho hlavně podle přívětivé ceny, objemu a že značku Garnier mám docela ráda:)

O výrobku
Garnier Sensitive Zklidňující odličovač 2v1 je obohacený o výtažky z rostlin a pro- vitamin B5
Jeho dvoufázové složení bez alkoholu a parfemace kombinuje účinnost olejové fráze se svěžestí vodní fáze k odstranění make-upu v jednom kroku

Co slibuje
  • Nezanechává žádné zbytky make-upu
  • Vaše pleť je zklidněná a jemná
Můj názor
Tento produkt mi vyhovuje, make-up opravdu odstraní. Bohužel, někdy se mi stává, že ráno vstanu a mám ještě trochu pod okem (pak obyčejně použiji vatovou tyčinku s tímto odličovačem a pak už nějaké zbytky nejdou vidět)
Po vyčištění mi  pleť připadá opravdu zklidněná a jemná... (ale většinou se odličuji před tím něž jdu do sprchy, jelikož odličovač zanechává docela mastný "olejový" obličej)

Objem: 200 ml
Kde: DM drogerie
Cena: mě stál asi  70-80,-Kč (můžete narazit i na cenu 140,- Kč)
Hodnocení: 9/10




Máte zkušenost s tímto odličovačem? Vyhovuje vám kosmetika od Garnier?
Klára K.

14 komentářů:

  1. Ahoj,tentonodlicovac si kupují v DM vždy,když mi dojde:). Je opravdu jemný.Je to zatím jeden z mých TOP odlicovacu.
    Bella (sestra od Allis z naše blogu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je opravdu dobrý :)
      (Už na náš blog psala i tvoje sestra, ale pořád nevím vaši adresu blogu?Jaká je? Moc ráda bych se podívala.:)
      K.K.

      Vymazat
  2. Díky za recenzi :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Potěší mě když se zúčastníš :)

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky za přečtení, jdu se podívat na tvojí GA :)

      Vymazat
  3. Už jsem ji sem dávala,ale tak znovu :D
    http://liveinyourdrea.blogspot.cz/
    Teprve začínáme!:)
    Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je aha, nevšimla jsem si, těším se na více článku:)
      K. K.

      Vymazat
  4. super recenze:) odličovač jsem také měla a byla jsem s ním spokojena:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je jemny ale v mojom pripade taky jemny, ze oci mi neodlici. A kedze mam oci citlive, nie je to bohvieco budit sa rano s ciernymi kruhmi a podrazdenymi ocami od zbytkov farby. Uz aby sa minul. Inak na plet/mejkap fajn. Na oci radsej pouzivam specialny odlicovac na to urceny. A mozno sa len neviem odlicovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě teda jejich kosmetika vůbec nevyhovuje. Vždy je má pleť po použití podrážděná a zarudlá. Je to asi tím, že mám velmi suchou pokožku, ale co už. Štěstí, že je ještě spousta jiných přípravků. Velmi hezký blog a přeji hidně úspěchů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Garnier docela ráda, každý to má jiný. Děkujeme :)
      K.K.

      Vymazat
  7. Já ho dřív používala. Asi tak 4 roky zpátky. Byla jsem spokojená :) ...Ale pak jsem přesedlala na odličovače od kosmetičky a teď jsem u Yves Rocher

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YR jsem zatím použila jen 2x a zatím vyhovuje :)
      K.K.

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)