středa 8. května 2013

Essence Like A First Day In Spring toaletní voda- RECENZE

Tato recenze bude o mé oblíbené toaletní vodě (Like a first day in spring od Essence), kterou jsem si koupila před Vánoci v Německu (v Mnichově). :)

O výrobku
- vůně má být- ovocná, květinová a zářivá
- (like a first day in spring – teplé paprsky slunce tě lechtají na kůži, svěží vůně čerstvě rozkvetlého jara tě láká ven, příroda se probouzí a ty s ní)

Můj názor
Vůně této toaletní vody se mi opravdu líbí, je  svěží a zároveň jemná (nemám ráda takové ty těžké vůně, takže tato mi vyhovuje). Tato voňavka se jmenuje Like a first day in spring (Jako první den na jaře) a docela mi přijde, že se tato vůně k jaru hodí. :) Také se mi líbí její jednoduchý a zároveň pěkný vzhled. Vůně jde intenzivně cítit asi tak 2 hodiny, poté je také, ale ne tolik výrazně jako předtím.

Objem: můžeš si vybrat z dvou- 10ml/50ml, ta moje má 10 ml
Cena: cena na 10ml- asi 89,-Kč
Kde: Douglas v Německu (ale u nás by si ji také měla sehnat)
Hodnocení: 10/10






(Tuto fotku jsem dělala asi na 40 pokusů :D)

Máte doma také tuto toaletní vodu od Essence? Máte rádi tuto značku? 

Paja má taky jednu z toaletních vod od této značky (tak se můžete také těšit na další recenzi)

P.S: Víme, že jsme dnes slibovali Giveaway, jenže jsem neměly vůbec čas zajít koupit dárečky.:( (Snad v tomto týdnu ji ještě vyhlásíme :)

Klára K.

6 komentářů:

  1. Holky, tahle toaletka je vážně hezká, dnes jsem ji zkoušela v DM. Ještě se mi líbila ta s těmi "bonbónky", nemůžu si vzpomenout na název :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Chudinky, 40 pokusů to muselo teda vcelku hodně ubyt. Fotka je krásná. Máte moc hezký blog a vidím, že jste v začácích, tak přeji hodně úspěců a čtenářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem asi :D - ale myslím, že těch pokusů bylo docela hodně :D))
      Děkujeme moc :)
      K.K.

      Vymazat
  3. Já od essence neměla ještě žádnou vůni :)... možná zkusím aspoň přičuchnout v drogérce!
    Jo a ta poslední fotečka je parádní :)

    OdpovědětVymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)