pondělí 22. dubna 2013

VÝHRA RIMMEL PRODUKTŮ

Tak dnes mi přišel balíček od značky RIMMEL, na který jsem se moc těšila. Za čtvrtletí se vyhlašuje vždy deset dívek, které nasbíraly nejvíce bodů v karmě a já byla mezi nimi. (článek o Rimmel soutěžích najdete ZDE a mou výhru za únor ZDE) Byla jsem moc ráda, jelikož hodnota čtvrtletního balíčku je okolo 1000 Kč a mně dokonce, když jsem si ceny výrobků spočítala, vyšla na 1100 Kč:)
Obsah balíčku:


1. Oční stíny TRAFFIC STOPPING- barva: růžová, stříbrná a černá, tyto barvy se mi moc líbí, ale bohužel už takovouhle podobnou sestavu stínů mám :/

2. Řasenka VOLUME  ACCELERATOR- jsem moc ráda, že tato řasenka byla v mém balíčku, protože jsem si ji docela dlouho přála, ale jako produkt na přání jsem jí neuvedla
- (a mimochodem, myslím, že je to asi v ČR nejdražší produkt od Rimmelu :D)

3. Rtěnka LASTING FINISH  BY  KATE-   z této rtěnky mám také moc radost, i když mě na začátku docela dost vylekala úplně rudá barva
- ale myslím, že když si rtěnky nedám zas tolik moc a třeba ji smíchám s nějakým světle růžovým balzámem na rty, tak z toho může vzniknout docela pěkná barvička :)

4. Lak na nehty 60 SECONDS- ano, zase mě vylekala rudá barva (opravdu nejsem typ na výrazné barvy), ale k nějakým např. šatům si ji ráda vezmu :)

5. SALON PRO LAK NA NEHTY (by Kate)- mám také radost, že jsem tento lak dostala, jelikož v českých prodejnách jsem ho ještě nikde neviděla a dá se koupit jen na e-shopu (ZDE), což se mi vážně nechtělo a zároveň nevím, jestli bych za tento lak byla ochotná dát 100 Kč. :/ No uvidíme, zkusím a třeba hodně překvapí 
- a ještě k barvě- ta se mi líbí, obyčejná, elegantní růžová, bohužel tuto podobnou růžovou mám doma snad 10x :D

6. Tekuté oční linky EXAGGERATE EYE LINER-   tyto linky byly můj PRODUKT NA PŘÁNÍ o který jsem si požádala
- líbí se mi štěteček, jak je úzký, tak snad s nim půjdou linky dobře vytvořit

7. Tužka na oči EXAGGERATE EYE DEFINER- jsem zejména ráda, že mi tato tužka přišla v černé barvě (fakt netuším co bych dělala např. se zelenou :D) 
- také mě překvapil konec tužky- štěteček na stínování, který jsem si už předtím moc přála vyzkoušet

8. A nakonec PUDR MATCH PERFECTION- pěkný, praktický pudr se zrcátkem a krásnou houbičkou, bohužel v jiném odstínu (v tmavším, než mám já) :(
- ještě jsem ho pořádně nezkoušela, nechám si ho spíš na léto a nebo ho třeba věnuji do GIVEAWAY. :)

Už se moc těším až produkty vyzkouším a tak se určitě můžete těšit na RECENZE! :)

Zúčastnili jste se někdy soutěží s Rimmelem? Vyhráli jste také tuto čtvrtletní výhru? Máte nějaké zkušenosti s těmito produkty? Budu moc ráda za Vaše komentáře. :)
Klára K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)