neděle 5. května 2013

NIVEA SUPER LEHKÝ DENNÍ KRÉM ANTI- SPOT- RECENZE

Tento krém (gel) od značky Nivea jsem dostala k Vánocům (ze začátku jsem ho moc nepoužívala, až teď jsem ho začala používat pravidelněji).

Produkt je z řady na problematickou pleť (kterou nemám, mám spíš normální a trochu suchou), nicméně i mně pomáhá proti některým pupínkům, který se objeví (ale jak jsem četla na jiných blocích- dívky s problematickou pletí ho moc nedoporučují)

Co výrobek slibuje?
  1. Vysoce účinné složení zbavuje pleť již existujících pupínků 
  2. Pomáhá předcházet vzniku nových
  3. Ihned se vstřebává, neucpává póry
  4. Pleť dlouhodobě hydratuje
Můj názor
  1. Když se mi objeví nějaký pupínek-tak pomůže, ale ne zas nějak extra účinně (jak zmiňuje první bod)
  2. Souhlasím
  3. Souhlasím- krém (gel) se vstřebá opravdu okamžitě a dovolím si říct, že i neucpává póry
  4. Pleť hydratuje (ale jak už jsem řekla- mám spíš suchou pleť- někdy mi připadá, jakoby mi spíš pleť stahoval)
Další poznatky
Krém (gel) má moc pěknou vůni (obsahuje totiž výtažky z magnolie). 
Po jeho nanesení mám moc příjemný pocit čistoty a můj obličej se mi zdá hladší. (Před nanesením krému většinou používám i čistící gel). 
Také se mi moc líbí jeho odlišný design.:) 
Je vhodný pro dívky od 14 let

Objem: 40 ml
Kde: Drogerie DM
Cena: 99,-Kč
Hodnocení: 9/10




Máte zkušenost s tímto krémem a nebo jinými krémy od značky Nivea? Co říkáte na tuto značku?


PS: Už bude velmi brzo Giveaway (článek ZDE)! Pravidelně nás navštěvujte ať zjistíte kdy začne! :) 
Už jsme i na FB stránkách, nedávno jsme si je založily tak budeme moc rády, když je "lajknete". Stránky naleznete  ZDE . 
Klára K.

4 komentáře:

  1. pěkné :) krém taky mám, vyhovuje, pěkně si to vystihla..

    OdpovědětVymazat
  2. Od tohohle krému mám asi páté balení a úplně ho miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až tak jo? :D Mně vyhovuje, jenže je na jinou pleť tak nevím, zda-li koupím znovu :)

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)