čtvrtek 23. května 2013

New in: Odličovač a řasenka

Nedávno mi došel odličovač (recenze na minulý ZDE) a tak jsem potřebovala pořídit nový. Jelikož jsme si asi před měsícem s Pavlí založily kartičku v Yves Rocher (článek ZDE) ke které jsme dostaly spoustu výhod (najdeš také v článku), tak jsem se jednu rozhodla využít. 
Dnes cestou z treninku jsem se stavila v YR a využila slevu:
-40% na jeden výrobek + když výrobek bude stát nad 49 kč dostanu k tomu i řasenku!
Nakonec mě Odličovač (YR purbleuet) stál 117 kč (normální cena: 195 kč ) a pak jsem dostala zdarma řasenku (YR Sexy Pulp) v hodnotě 349 kč.

...Cestou z obchodu jsem měla radost, že jsem ušetřila a tak jsem si v metru koupila kousek pizzi, po které mi bylo pak trochu těžko :DD)

Přidávám fotku s řasenkou i odličovačem (brzy se můžete těšit na recenze na oba produkty :)



Máte zkušenost s tímto odličovačem a řasenkou? Jaký výrobek vám z obchodu Yves Rocher vám vyhovuje nejvíce? :)


P.S: S Pajou jdu zitra do YR také, protože ji došel odličovač stejně jako mně a tak se rozhodla využít stejné slevy :)

Klara K.

21 komentářů:

  1. práve dnes som písala príspevok o YR :))) túto riasenku mám tiež,ale ešte som ju neskúšala :) som spokojná so suchým olejom na telo a malinovým octom na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. článek jsem četla- moc se povedl:) a na řasenku se těším :)

      Vymazat
  2. to máte super !ja som tam mala kartičku, ale je to už dávno tak si musím zájsť po novú :)

    OdpovědětVymazat
  3. cool;)

    would you like to follow each other? please tell me if you follow ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hello! Nice blog (:

    Would you like follow each other? (:
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. thanks (: I follow you too
    Have a nice day xoxo

    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já dnes šla kolem YR a mají tam na většinu zboží až 50 % slevu, ale ve Španělsku. Možná tam ještě skočím, díky za inspiraci :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není zač :) Je.. ty jsi ve Španělsku? :) Tak to se máš, v českém YR měli docela také slevy, ale většinou okolo 25% ..:)
      K.K.

      Vymazat
  7. So cute products!
    What about following each other? just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Řasenku také mám, ale ještě jsem ji neotevřela :D
    Dostala jsem ji, když jsem si v lednu šla vyřídit kartičku a něco si pak koupila :))
    No a s tímto odličovačem nemám zkušenosti. Ale mám z YV jinší odličovací přípravky, a to: http://www.yves-rocher.cz/hydratacni_odlicovaci_mleko + http://www.yves-rocher.cz/hydratacni_pletova_voda + http://www.yves-rocher.cz/cistici_gel (ještě i krém na 24h) a jsem spokojená jako blecha! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, nechala jsem ji ještě v obalu (mám jich hodně od Rimmel a ty mi zatím stačí :)
      Tak to máš docela dost produktů z YR, všechny produkty, na které jsi poslala odkaz jsem se už v obchodě dívala a přemýšlela o koupi (jelikož mám právě suchou pleť).. Přípravky mi přijdou moc drahé, ale zatím slyším jen chválu.. možná si je pořídím :) díky :)
      K.K.

      Vymazat
    2. Jsou vážně perfektní. Nemůžu si je vynachválit! Dřív jsem používala přímo od kosmetičky odličovače a krémy, kvůli suché pleti, ale chtěla jsem to zkusit, i s jinými. Protože oproti těm od kosmetičky jsou tyto prostě levné (navíc jsem na každou věcičku využila slevu :D). A opravdu se vyrovnaly těm věcím od kosmetičky... Spokojenost zkrátka :)

      Vymazat
    3. Až tak? Tak to si mě teď hodně nalákala :D.. tak uvidíme :)A jakou značku jsi tedy používala předtím? A jinak děkujeme, že se vracíš zpátky k okomentovanému článku :))
      K.K.

      Vymazat
    4. Opravdu sem spokojená. Měla jsem předtím značku Le Chaton.
      A vůbec neděkujte holky :D :)

      Vymazat
    5. s touto značkou zatím nemám zkušenosti.. tak uvidím třeba někdy :D)
      K.K. :)

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)