úterý 14. května 2013

Má snaha o koupi sukně na eBay

Na blogu jedné holky, jsem viděla, že si koupila na eBay krásnou sukni! Tak jsem si hned aktivně udělala účet, našla sukni, koukla na ostatní...co se nestalo? Dnes mi přijde e-mail, že jsem si koupila 5 sukní! Takže jsem hned napsala kamarádce co mám dělat a byla jsem úplně hotová. Teď mi pomáhá sepsat, co pošlu prodejci jako omluvu, že to byl omyl. Proč tohle píšu? Mělo by pro vás z toho něco vyplynout. NIC NEOBJEDNÁVEJTE POKUD NEVÍTE NA CO KLIKÁTE. Možná vám to připadá jako článek k ničemu - já však skoro měla zástavu srdce a na krajíčku. :D

PS: Stále běží GA → ZDE

 Pavlína H.

6 komentářů:

  1. úplně tě chápu, přesně kvůli takovým situacím se raději obejdu bez ebay a podobných stránek... mám strach, že by se mi stalo něco podobného
    tak přeju hodně štěstí, abyste to nějak vyřešili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už jen kamenné obchody! Už se bojím:D A hrozně doufám, že prodejce povolí:(

      Vymazat
  2. Tak to je blbá situace, taky mě ebay trochu odrazuje, abych to nějak nezvorala :/ Ale držím pěsti, aby se to vyřešilo a neměla jsi pět stejných sukní ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky doufám.. :// Asi by byl brzy článek, jestli si někdo nekoupí sukni. :DD

      Vymazat
  3. Mám asi tak trochu stejný problém :D Kupovala jsem si šátek a klikla jsem na to 4x, takže mám 4x objednaný šátek asi :D . A když nakupuju další věci musím to pořád odklikávat aby se mi neobjednával zase ten šátek . Je to celé na hlavu, ale věci tam mají pěkný no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam pěkné věci..a ano jsme ve stejné situaci:D Vítej v klubu! :D

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)