neděle 19. května 2013

Má snaha o koupi sukně na eBay II.

Tak je tu zase po dlouhé době článek, tentokrát od mě. :) Takové pokračování na mé trable s koupí sukně - respektive sukní. Jak to celé začalo se dočtete ZDE. Moje kamarádka, rodinná známa, se v těchto věcech orientuje, tak mi pomohla. Vymyslela co napíšeme prodejci, abych nemusela platit všechny sukně, neplatila pokutu, nemusela se nějak soudit nebo nevím co a mohla vše zrušit. Musím říct, že jsem byla neuvěřitelně nervózní. Jak to celé dopadlo a probíhalo??


Průběh:

JÁ:
"Dear eeeshopping,

Good evening. 
Im sorry to bother you but I would like to ask if its possible to cancel this order. My 14 year old sister is new to ebay and she didnt understand it quite well...she thought she was selecting the color of the skirt and somehow end up ordering it. I wanna apologize for her and for some inconvenience this may cause you.

- paulinne_H

PRODEJCE:

Dear paulinne_h,

Hi there,
Thansk for your letter. I notice that you clicked 5 dresses, so do you mean that you want us to cancel all 5 dresses ,right?

Waiting for your reply.
- eeeshopping


JÁ:

Dear eeeshopping,

Good afternoon. Thanks for your reply. If its possible I would like to cancel the whole order (means all 5 dresses) Thank you for your understanding. 

- paulinne_h


PRODEJCE:
Dear paulinne_h,

Dear friend,Thanks for contacting me about this problem..I have sent you the request of canceling the order (for 5 items) just now, and the transaction will be closed after you agree, so please don’t worry about it. Have a nice day.

- eeeshopping"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dál to pokračovalo na eBay, přišla mi na mail zpráva, kterou jsme musela potvrdit přes eBay. Takže vše nakonec dobře dopadlo! :) Kdyby nebylo Áni, tak nevím jak by to dopadlo, ona mě zachránila. :D 

A já mohu slíbit, že nebudu nic objednávat přes internet, pokud to nebudu chápat! 
Ale když mně se ta sukně tak hrozně líbí! :D

Tak co, pomohl někomu tento článek vybruslit z nějakých problémku při koupi? :)
PS: Stále probíhá GA přímo ZDE

Pavlína H.


4 komentáře:

  1. takže to nakonec dobře dopadlo, to jsem ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem moc ráda, že se na konec se povedlo:) Kdyby se to nepovedlo tak opravdu nevím co bych dělala:D

      Vymazat
  2. Ta sukně je ale fakt pěkná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, ale kdybych ji měla 5x, tak opravdu nevím:DD

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)