pondělí 6. května 2013

BALEA NATURE- NOČNÍ KRÉM- RECENZE

Tento krém na noc jsem si přála k Vánocům (stejně jako denní krém, na který můžeš najít recenzi ZDE). V tomto produktu mi zbývá jen opravdu málo a tak jsem se rozhodla, že ho zrecenzuji dokud to ještě jde. :)

O výrobku

  • Krém je od značky Balea (kterou mám hodně ráda, jelikož tolik nestojí, ale za to má kvalitní produkty)
  • Je pro všechny typy pleti
  • Podporuje její přirozenou ochranu a přispívá k její regeneraci během noci 
  • Bio olej z brokolicových semínek je bohatý na nenasycené mastné kyseliny
  • Bez obsahu silikonů, parabenů, minerálních olejů a barvících látek
Můj názor

Tento produkt je takový univerzální noční krém, na kterém zejména  cením to že je z 95% tvořen přírodními látkami. Také podporuje přirozenou ochranu a pleť mi ráno přijde opravdu zregenerovaná. Nakonec velkým plusem tohoto krému je moc příjemná vůně brokolicových semínek (je to opravdu zvláštní vůně a vůbec netuším k čemu bych ji vám mohla přirovnat- každopádně mně voní :)


Objem: 40 ml
Kde: Balea je značka drogerie DM (takže jedině v tomto obchodě)
Cena: 69,-Kč
Hodnocení: 9/10





Máte také rádi produkty od Balea? Používáte tento krém nebo máte s ním nějakou zkušenost?
PS: Těšte se! Ve středu se vyhlašuje GIVEAWAY!

Klára K.

8 komentářů:

  1. moc pěkná recenze, kosmetiku od značky Balea mám taky ráda, je to levné a dobré:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká recenze, takové si vždy moc ráda přečtu :). jsi moc šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze :) Ještě jsem ho neměla, ale teď jsem si koupila šampon a suchý šampon od Balei, protože mi tuto značku doporučila jedna známá :) Tak jsem zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) na hodně blocích jsem viděla převážně kladné recenze na šampony od této značky, sama zkušenost nemám, ale chtěla bych vyzkoušet ten kokosový :)
      ...budu ráda, jestli mi napíšeš, jestli si s ním spokojená :)
      K.K.

      Vymazat
  4. já mám velmi suchou pokožku myslíš si že by krém byl vhodný i pro mě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém je regenerační a ne přímo hydratační... v tvém případě, když píšeš, že máš VELMI suchou pleť, tak bych ti doporučila jiný krém od značka Balea- hydratační- určitě na takový v DM drogerii narazíš a za velmi podobnou cenu- nebo stejnou.:)
      (P.S: já mám tak normálně suchou a trochu smíšenou pleť- krém mi na ni vyhovuje)

      ...Budu moc ráda, pokud napíšeš jak to s koupí dopadlo :)
      K.K.

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)