pondělí 27. května 2013

about everything and nothing 2.

Napadlo nás, že bychom jako nové téma na blogu mohly mít "seriál" (tím myslím, že napíšeme kolikátý příspěvek k tomuto tématu to je) a do něj psát jen ve zkratce určité pocity, nebo prostě o věcech, které nevíme kam jinam zařadit. :)

Například, jak se daří mé koktejlové dietě? (viz. článek ZDE) No tak koktejlem jsem nahradila jen večeři, protože jsme měla hlad. :DD A protože jsme s Klárkou ve druháku, takže jsme na věkové úrovni jako deváťáci, tak jsme psali dnes porovnávací testy z češtiny, to dopadlo v celku dobře, rozhodně lépe než matika! 
Když už jsem u té matematiky.  Dnes jsem dopsala sešit. Bohužel to znamená jen konec sešitu a ne konec matematiky v tomto školním roce. (Ten nápis už byl z úplného zoufalství) :D

Dnes mě jako každé pondělí čekal klavír, tam jsem ale nešla. Měla jsem totiž důležité konzultace z matematiky. :)

Potom jsem ještě byla po škole na kosmetice. Prosím, tuto fotku berte opravdu s nadhledem. Spíše je taková na zasmání. Zrovna mám na obličeji pleťovou bílou masku, pokud vám připadá, že mám masku i na krku, tak nemám. Ten mám bílý normálně. :D U paní kosmetičky jsme si ještě objednala pleťovou vodu Ryor. (Více o vodě v recenzi ZDE)

Po kosmetice, jak ty které chodíte určitě víte, že na nás pak není krásný pohled. Tak jsem byla šťastná, že na mě v autě čekala máma. Stejně jsme si však cestou skočila pro marianne. Nějak ignoruji logo "Život začíná ve třiceti". :DD

 V marianne byla termální voda Avéne, to jsme tam přeci nemohla nechat. Zatím jsem termální vody na obličej ve spreji vyzkoušela od Vichy a Balea. Tak jsem zvědavá! :) 

Právě poslouchám: 
Abych byla upřímná, nemám přímo vyhrazený hudební styl. Poslouchám prostě vše co se mi líbí. Od One direction, přes The Beatles, Nirvanu, Raye Charlese, Rihanu, Beyoncé až po Nightwish, Nickelback, P!nk, Imagine Dragons, Demi Lovato, Birdy...až po vážnou hudbu, díky tomu, že od mala hraji na piano. Takže já mám široký vkus. :D

A jak probíhal váš dnešní den? Je tato voda dobrá? Určitě na ni napíši recenzi. :)

Pavlína H.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)