středa 10. dubna 2013

RIMMEL LONDON


Rimmel patří mezi mé nejoblíbenější kosmetické značky. Tváří Rimmelu je například Kate Moss a Georgia May Jagger. Rimmel Vám nabízí spoustu soutěží a možností, jak vyhrát hodnotné balíčky a kosmetické produkty této značky. Já jsem minulý rok náhodou narazila na české stránky Rimmel London, kde jsem viděla různé pěkné blogy s recenzemi těch, co jsou zaregistrováni. Stránky najdete ZDE . Tak jsme se také zaregistrovala a tím jsem se stala Rimmelkou. Tvořila jsem blogy a zjistila, že při tvoření blogů, komentování, hodnocení atd. získávám body do své KARMY. Více informací o karmě a balíčcích se dočtete na oficiálních stránkách. Vyhrála jsem měsíční i čtvrtletní balíček. Tak jsem řekla o stránkách Kláře, také soutěžila a vyhrála v únoru měsíční balíček a nyní vyhrála čtvrtletní balíček + proměnu. Pokud překročíte určitý počet bodů v karmě, mátě šanci (pokud vás korunní rimmelka přijme) stát se Rimmel Agentkou. Rimmel Agentka má více možností a další informace o Rimmel Agentkách se dočtete ZDE . S Klárkou jsme obě byly přijaty, což nás moc potěšilo. Jsme agentky teprve chvíli, brzy nám přijde produkt na testování. Můžete to také zkusit!:) Tak se mějte a ....Get the London Look!                        

                    

                     Pavlína H.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)