pátek 12. dubna 2013

NIGHT ROUTINE

Ahoj,
dnešní článek jsem se rozhodla udělat o mé noční rutině, protože mě poslední dobou na YT a různých blocích baví sledovat nebo číst si každodenní rutiny. K tomuto článku mě také inspirovalo moc pěkné video od missglamorazzi,:)
Tak jsem vyfotila pár obrázků z mé večerní rutiny: 
 viz celý článek:



Má noční příprava začíná sprchou.. (před sprchou se většinou odličuji)
Poslední dobou používám sprchový gel od Rexony (Tropical Power)
Pak následuje mytí vlasů- GLISS KUR (Schwarzkopf)+ také někdy používám šampon SYLOS  (vlasy si nemiju každý den)
Po umytí se namažu tělovým krémem (tento krém je  z Marks & Spencr- dala mi ho jednou Pája:)
(krémy většinou střídám)

Hygiena- Nejraději používám kartáček CURAPROX (5460) + pastu ELMEX nebo COLGATE+ poté LISTERINE (TOTAL CARE)

Poté následuje čištění obličeje- nejčastěji používám- CLEAN DEEPER (Nivea) a BLACKHEAD CLEARING (od Avon)
A pak nanesení krémů, jeleního loje, ... 
Před spaním se většinou učím nebo čtu knížku.. :)

___________
(O mé night routine jsem také udělala blog na Rimmel- zde)
__________


A jaká je Vaše noční rutina? 
Klára K.

2 komentáře:

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)