pátek 19. dubna 2013

NÁŠ DEN (OUR DAY)

S Klárou jsme obě potřebovaly pořádné odreagování. Byla jsem dlouho nemocná a skoro 14 dní jsme se neviděly. Tak jsme šly nakupovat. No jaké holce by nákup nových věcí a posezení s kamarádkou nezvedl náladu?  :) Jako první jsme šly do C&A, Jennyfer, ZARA, Marks & Spencer atd. Ale první věc jsme si koupily v Knihkupectví Dobrovský. Nejdříve jsme se šly kouknout na klasiku. Ukázala jsem Kláře knihu, kterou jsem si nedávno koupila Annu Kareninu od Tolsteho. Protože obě máme rády knihy Sarah Shepardové Roztomilé lhářky (v ČR seriál Prolhané krásky a originální název Pretty little liars), šly jsme zjistit jestli u nás už vyšel 5. díl, bohužel ne. Na knihy zrovna měli akci. Mezi knihami, vystavenými u těch na akci jsme si však nevybraly. O pár regálů dále, jsme narazily na knihu Dokonalý make-up, kterou napsala Jemma Kiddová. Protože obě máme moc rády kosmetiku, rády se líčíme a tyhle věci nás zajímají a baví okamžitě jsme ji prozkoumaly. A pro naše štěstí kniha byla jen za 99kč! Její normální cena je 499kč. Což nám ještě více pozvedlo touhu si ji zakoupit. Takže - první koupená věc je na světě. :)  S velkou radostí jsme pokračovaly dále. Cesta vedla do dm. Koupila jsme si výživnou masku na obličej od Balea (později na ni i na knihy bude recenze). Zkusily jsme si nějaké produkty, které nás zaujaly. Mezi ně patří např. zelený korektor od Alverde. Nikdy mě nepřestane udivovat že tak dobře kryje, když je  přitom zelený! Mě však nejvíce přitahovaly výrazné rtěnky. A v ten okamžik se mou láskou stala zářivá, sytá fuschiová rtěnka.  Do teď jsem si kupovala nevýrazné rtěnky, měla jsme jen jednu výraznou - červenou, jinak samá perleť  a nude... Hned jak jsem přišla domů tak jsem si tu krásně růžovou objednala na internetu. Ale vrátím se zpět. Po dm jsme šly vyčerpány do Tchiba. Každá jedno cappuccino s čokoládou a zákusek. Klárka měla pletenec s javorovým sirupem a já koláč s mandlemi a lesními plody. Rovnou jsme si v Tchibu udělaly klubovou kartu, protože teď je na ní akce (bude článek). Pak nás nohy zavedly do H&M. Tam jsme si obě vybraly. Já tmavě růžově- skoro červené šaty s krajkou na zádech a triko s límečkem a Klára džínovou vestičku, tílko a oranžovo-růžovou halenku. Daly jsme si domluvu, že už žádné šedé, černé, hnědé barvy. Řekly jsme si, že je jaro, musíme si trochu oživit šatník něčím veselým a barevným. Tady je fotka z našeho nákupu. (Já mám delší a tmavší vlasy než Klára)Na této koláži: 1. fotka- levo- Pavlína H, pravo- Klára K. na dalších fotkách už snad poznat jsme:)  Už jste se pustili vy do vašich jarních nákupů? Co jste si pořídili? Mají někde nějaké výhodně akce, které byste doporučili ostatním? Budeme moc rádi, když nám napíšete do komentáře:) PS: Brzy bude článek na recenzi těchto knih, Tchiba, registrace a našich nových pořízených věcí tak určitě znovu přijďte na náš blog! :)                                                                        Pavlína H

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)