pondělí 20. května 2013

JOY Červen/June

Znáte časopis JOY? Já si JOY od loňského léta kupuji pravidelně každé číslo a vždy nad ním strávím neuvěřitelně času. :D Prohlížím každý kousek oblečení a v hlavě si sama tvořím kombinace, které by se mi líbili nejvíce a přitom odpovídaly obrázkům. Samozřejmě se nezaseknu jen u oblečení.

Takto vypadá červnová obálka, zelený design a na titulce Amanda Seyfried. 

  
Co se v červnové JOY dočtete? Tak například ve V.I.P. nějaké zajímavosti z turné P!nk, rozhovor s Antonio Banderasem a Amandou Seyfried .... v beauty se dočtete jaké líčení se nejvíce hodí pro tuto sezonu, o rozjasnění pleti díky bronzeru, jak se fénovat jako profesionálka...atd. rubrika fashion vám nabídne pohled na look měsíce (nepovím, kdo vyhrál), modní kousky, které vypadají jako od designéra a seženete je do 1000 kč, různé tipy pro optické zeštíhlení... v rubrice zábava, vztahy, životní styl se dočtete další věci, ale to už nebudu vypisovat. :) Samozřejmě je všeho mnohem více, já sem dávám jen malou ochutnávku z tohoto čísla.


A co mě opravdu potěšilo? Vzoreček! Na straně 19, je vzoreček tělového suflé s hydra IQ, které zajišťuje dlouhotrvající hebkost a hýčkanou pokožku. Tak uvidíme. :)


Tentokrát se dozvíte něco o cestě slávou Mily Kunis.


Nechybí 2 dvou stránky (4 strany) plné parfémů. 


Také nějaké ty věci pro tu postavu. Tento článek mě velmi zaujal. :)

A nakonec má velmi oblíbená část, horoskopy. Já jsem jak jinak, než zase skoro úplně na konci - jsem ryba. 

Nalákala jsem vás ke koupi toho čísla? Kupujete si tento časopis? Pokud ano a máte i toto číslo, který článek se vám nejvíce líbil? Jaké si kupujete časopisy? :)

PS: Opět upozorňuji! GA stále běží! ZDE

Pavlína H.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)